Apr 26, 2012

MNasir CM Noor

Bismillahirrahmanirrahim...

Assalamualaikum readers! Mesti korg tertanya2 kan kenapa title post saya nama seseorang? Kalau yg Herbalife-ian tu confirm taw sape lelaki ini. Korg yg tak berapa kenal lelaki tu. Mesti tertanya2 adakah dia seorang teman lelaki? Atau bapakku? Ataupun atukku?

Encik Nasir seperti yang tertera namanya di title itu adalah seorang lelaki yang telah mengubah hidup saya dan keluarga saya. Dia la coach kami di Herbalife. Abg Nasir telah byk mengubah hidup kami dari segi kesihatan dan gaya hidup kami. 5 tahun yang lepas, semasa adik dlm keadaan yg besar(gemuk la sng crite), dan tgh cari solution nk turun berat bdnnye, ibu telah ditemukan dgn abg Nasir di Taman Melati. Abg Nasir berkongsi ttg Herbalife kt ibu. And ibu decide utk bagi adik mkn Herbalife.

Alhamdulillah sekarang, adik da turun 23kg, ibu turun 10kg dan abg turun 16kg. Saya? Saya lain sikit. Saya naik 5kg. Sbb saya terlalu kurus, kalu nk turun berat mmg jadik tulang temulang la jwbnye. Ok back to the story! Mlm tadi saya sekeluarga menghadiri MEGA HOM kt PGRM Cheras which Abg Nasir merupakan guest speaker di sana. Walaupun dah berkali2 saya dgr kisah kejayaan Abg Nasir, saya tak pernah rasa bosan sbb setiap kali mesti ada benda baru yang akan saya belajar. SO, EVENT SGT PENTING!! MESTI PERGI EVENT!!

Ni la Abg Nasir dan isterinya sebelum mengambil Herbalife...gaya mcm CEO pun ada..tp CEO yg tak sihat la..

NOW!! LOST 16KG!! Look healthier! At least kalo CEO cmni okla, kurang2 pun dpt the fittest CEO in Malaysia..sbelah tu bkn wife dia ok..tu upline Abg Nasir, Suzie Tan...

Abg Nasir dah berada dlm Herbalife 6 tahun lamanya dan masih bertahan sampai hari ni. Reason? Simple je, untuk anak-anak. Untuk dapatkan future yang terbaik untuk anak2nya Abg Nasir buat satu keputusan yg sgt besar yang tak semua orang mampu nak buat. 

Abg Nasir merupakan seorg coach yg sangat kelakar(indeed, tanya la semua org Herbalife!), kata2 dia sgt memberi inspirasi! Korg patut jumpa dia!! Abg Nasir da experience byk sgt dlm Herbalife!

Abg Nasir merupakan seorang bekas tentera laut yg telah berkhidmat selama 13 tahun. Selepas bersara dr tentera, Abg Nasir bekerja sebagai MD di 6 butik terkenal di KL, kalau korg kenal Nazleen Noor, ha, tu adik Abg Nasir la. Tapi dia pilih Herbalife, sebab apa? Sebab dia nampak masa dpn di Herbalife. Banyak masa dgn anak-anak, diri sendiri adalah boss, takde boss yg nk marah2 kita, sapa yg taknak? Great lifestyle! Ini yg membuka mata kami sekeluarga utk tgk peluang yg ada dlm Herbalife! 

Bln ni merupakan bulan terakhir utk Abg Nasir last cut as Millionaire Team member. I know he will succeed and we will give support to him. Sbb kalau Abg Nasir grow, group pun akn grow sama2. Saya doakan Abg Nasir dan Kak As achieve Mill Team bulan ni.

Last month, Herbalife bayar Abg Nasir lebih RM60,000!!! Berbaloi jika kita tak give up ngn Herbalife.

Anda di luar sana tu kalau nak tau apa peluang yg di-offer dlm Herbalife, call saya. Saya akan bantu anda utk mencapai impian anda, InsyaAllah. Di mana ada kemahuan, di situ pasti ada jalan. Doa banyak2 kt Allah mintak permudahkan jalan dan bina WHY HERBALIFE yang kuat.

Kalau korg tanya saya, WHY HERBALIFE? 

My answer is : SAYA BUAT HERBALIFE DEMI IBU SAYA. Persoalannya, untuk u all yg muda2 tu, apa jasa anda kepada parents anda? Cukup ke segala kebaikan yg kita beri kt parents kita ni selama ni? Kalau Herbalife boleh bantu kita provide good life utk parents kita, kenapa tidak? 

Renung2kanlah. Call me bila anda dah bersedia nak ubah hidup anda. +6 012 310 6321/ maisarahsanif@gmail.com

If u can DREAM IT! U can definitely DO IT!

Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment